به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، در ابتدای این کارگاه مباحثی از جمله چگونگی انتخاب و جذب یک نماینده، آسیبشناسی فروش، تحلیل بازار و رقبا به صورت کاربردی توسط محمدرضا صدوقی مدیر فروش و امور نمایندگان شرکت مطرح شد و در ادامه با مشارکت فعال نمایندگان، مدیران فروش، آموزش، توسعه، مباحث فنی، خطاهای رایج در فروش بیمههای زندگی و روان شناسی فروش توسط نیلوفر آریازاد مدیر آموزش و توسعه بازار شرکت ارائه شد.
در بخش پایانی، مسائل و مشکلات شبکه فروش بررسی و به سوالات مطرح شده پاسخهای داده شد همچنین ضمن هدفگذاری برای فروش در سال آینده و کسب سهم حداکثری بازار در مقایسه با سایر رقبا، در حوزههای مختلف فنی و بازاریابی نیز تبادل نظر صورت پذیرفت.
شایان ذکر است مراسم افتتاحیه یکی دیگر از دفاتر مرکزی شرکت در استان بوشهر نیز با حضور جمع کثیری از بیمهگذاران و نمایندگان و مدیران شرکت برگزار شد. انتظار میرود ضریب نفوذ بیمههای زندگی در استان بوشهر طبق برنامهریزی و هدفگذاری تا شش ماهه اول سالی آتی افزایش یابد.