بحث ارائه محصول در بیمههای زندگی به افراد کار سادهای نیست، بخصوص در شرایطی که کشور با تورم مواجه است.
واقعیت این است که خرید و تهیه بیمههای زندگی در اولویتهای پایین تر و اولویت 5 افراد قرار دارد. این موضوع باعث میشود که فروش بیمههای زندگی به سختی انجام شود و ممکن است رشد آن با سرعت کمی صورت بگیرد و بار اصلی فروش بیمههای زندگی هم بر دوش شبکه فروش است.
ما اعتقاد داریم که به مرور فروش بیمههای عمر و زندگی میتواند مانند یک گلوله برف بزرگتر و بزرگتر شود و به واقع افزایش پورتفوی بیمههای زندگی و در نهایت به افزایش ضریب نفوذ نیز کمک کند.
لینک ویدیو : B2n.ir/e42404