سه شنبه 21 اردیبهشتماه 1400 در جریان برگزاری وبینار آموزشی "انتقال تجربیات نمایندگان و مدیران برتر شبکه فروش
" سه تن از مدیران و نمایندگان فروش برگزیده شرکت بیمه زندگی خاورمیانه
معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.
درابتدای این وبینار تعدادی از نمایندگان و مدیران فروش به انتقال تجربیات خود
در زمینه فروش و تعامل با مشتریان و چگونگی رفع چالشهای موجود پرداختند. این
وبینار با حضور مهدی نوروزی مدیرعامل و چند تن از مدیران شرکت بیمه زندگی
خاورمیانه برگزار شد. نوروزی در سخنان خود با اشاره به اهمیت آموزش مدون و
مکتوب برای برزورسانی و ارتقاء دانش فنی شبکه فروش؛ این فرآیند را در شرکت مثبت
ارزیابی کرد و برگزاری آن به شکل وبینار را مزیت مهمی دانست که تعداد بیشتری از
شبکه فروش را تحت پوشش خود قرار میدهد.
وی در ادامه با تشریح قابلیتها و زیرساختهای نرم افزاری و سخت افزاری شرکت
در مواجه با شرایط خاص همهگیری کرونا، با اشاره به گزارش میزان فروش شرکت، از
افزایش چشمگیر فروش با وجود محدودیتهای کرونایی خبرداد و از خدمات ارزنده همکاران
شبکه فروش در تحقق اهداف تعیین شده با وجود شرایط نامناسب اقتصادی و محدودیتهای همه
گیری کرونا تقدیر و تشکر کرد. وی همچنین با اشاره به اهداف و چشماندازها، به
تشریح استراتژی شرکت در تحقق آنها بدور از هرگونه رقابت ناسالم و در فضای کاملاً
حرفهای پرداخت.
در ادامه نشست، مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه به سوالات و درخواستهای مدیران
و نمایندگان پاسخ گفت و برگزاری این گونه
جلسات و هماندیشیها را در جهت حفظ ارتباط درون سازمانی، شفافسازی و در نهایت همافزایی
و رفع چالشهای پیش رو مثبت ارزیابی کرد.
در پایان این وبینار سه تن از مدیران و نمایندگان فروش
برگزیده شرکت بیمه زندگی خاورمیانه معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.
سلسله نشستهای آموزشی " انتقال تجربیات
نمایندگان و مدیران برتر شبکه فروش " توسط اداره آموزش
شرکت بیمه زندگی خاورمیانه به صورت وبینار و در جهت ارتقاء سطح آموزشی و تبادل نظر
مدیران و نمایندگان شبکه فروش برگزار میشود.